Stap 6: Reparatie melden

Reparatieverzoek melden

Heeft u reparaties aan uw woning die voor onze rekening komen? Dan geeft u uw reparatieverzoek door via telefoonnummer (0346) 25 94 90. U kiest voor optie 1 en u wordt direct doorverbonden met de aannemer.

Is het spoedeisend en belt u buiten onze openingstijden? Dan staat een medewerker van een externe meldkamer u te woord. Wij handelen reparatieverzoeken binnen vijf werkdagen af. Uiteraard worden spoedeisende zaken zo snel mogelijk opgelost.

LET OP! Vanaf januari 2020 werken we samen met de onderhoudsbedrijven Coen Hagedoorn en Intersell. 

  • Woont u in Breukelen of Nieuwer ter Aa? Dan wordt het reparatie- en mutatieonderhoud uitgevoerd door Coen Hagedoorn.
  • Woont u in Loosdrecht, Vreeland, Loenen, Loenersloot, Nigtevecht of Nieuwersluis? Dan wordt het reparatie- en mutatieonderhoud uitgevoerd door Intersell.

Overgangsperiode

Om de overgang naar de nieuwe partners goed te laten verlopen, neemt Vecht en Omstreken van 23 december tot 6 januari voor reparatieverzoeken zelf de telefoon aan. Alle spoedeisende reparaties worden in deze periode gewoon uitgevoerd. De reparaties die niet direct actie behoeven, worden bij de nieuwe onderhoudsbedrijven ingepland na 6 januari.

Reparatieverzoek in 2020

Vanaf 6 januari wordt u direct doorverbonden met het juiste onderhoudsbedrijf. U bespreekt met hen het reparatieverzoek en maakt met hen direct een afspraak voor de uitvoering van de werkzaamheden.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden