Onverwachte rekeningen, plotselinge ziekte, werkloosheid of problemen met huurtoeslag? Soms lukt het niet meer om de huur op tijd te betalen. Geef het op tijd bij ons aan via
Neem contact op met uw gemeente:
U vraagt een betalingsregeling aan via
- Een betalingsregeling leggen wij altijd schriftelijk vast.
- U betaalt de achterstand binnen vier maanden terug
- Wilt u meer termijnen?
Vul dan een begrotingsformulier in . - Eén betalingsregeling per jaar.
- Het maken van een afspraak is geen garantie op een betalingsregeling.
Neem contact op met uw woonconsulent voor een persoonlijk gesprek.
Stap
Herinnering of aanmaning
Heeft u de huur niet vóór de eerste van de maand betaald? Dan spreken we van een huurachterstand en sturen wij u een herinnering.
Volgt hierop geen betaling, dan krijgt u een tweede aanmaning van ons.
Volgt binnen 14 dagen geen betaling, dan geven we de vordering uit handen aan een incassobureau. U betaalt dan naast de huur ook de incassokosten.
Stap
DKV Deurwaarderskantoor Visser
Is uw betalingsachterstand uit handen gegeven aan incassobureau DKV? Dan neemt u zelf direct met hen contact op. Houd uw dossiernummer bij de hand.
Telefoon DKV:
E-mail:
Meer informatie op